Tisdag

Dålig uppdatering... jag vet, hehe ganska vanlig mening nu förtiden men ja det har varit så mycket nu. Men jag ska verkligen försöka bli bättre! Jag ska speciellt försöka göra några inlägg i skolan. Hoppas allt är bra med er iaf! I söndes köpte vi en ny säng till mig, en dubbelsäng!! Såå kul, och det är så himla skönt att ha en hel dubbelsäng för sig själv haha :) Igår alltså måndag, var jag på Polhem och skuggade för andra gången och ja det kändes faktiskt ganska bra. Men herregud det är bara typ 2 veckor tills vi ska välja!!!!!!!! omg, jag har ingen som helst aning. Vill inte tänka på det men åhh det är så jobbigt. Nu ska jag först fixa lite plugg sen tror jag att jag faktiskt ska gå UT och springa, hehe wish me luck!
Bild på mig och fina Natalie, som ni ser så ser mitt hår väldigt mörkt ut på bilden, vad tror ni skulle jag passa i mörkt..? jag är sugen på att göra något åt mitt hår, antingen klippa det lite kortare och då också färga det antingen ljust eller mörk eller fortsätta spara mitt hår men färga det mörkt eller ljust, snälla kom med synpunkter!

Kommentarer
Postat av: lovisa

färga de mörkt ? elller permanenta de rakt eller något sånt ? :)

2012-02-01 @ 21:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0