Friday

Friday! som har spenderats tillsammans med mina fina vänner! Vi har käkat god mat på mando och haft en bra fredagskväll! Så kul att se alla som tar studenten! åh vad man är avis.. Jag har lite jobbigt med bloggningen nu eftersom man hade sitt lilla mönster på hur man gjorde när man la in bilder, redigerade de osv.. sen nu när min skoldata lämnats in är man liksom inte inne i någon vana längre. Denna data var det länge länge sen jag la in några bilder på eftersom jag har den helt fullt bombad med bilder och massa annat. Igår dvs torsdag (egentligen fredag om man kollar på klockan men ja.) hade vi lärarmidddag på skolan! Mysigt men samtidigt lite sorgligt! Ni får se några kort sen när jag fått in de. Hoppas alla haft en bra dag iaf! Jag ska sluta skriva och gå och lägga mig för jag är tröött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0