Förlåt

Förlåt för att jag den sista veckan varit så dålig på att uppdatera, men jag har inte alls känt för det och det har varit lite mycket på sitone, jag har haft en bra vecka så det är inte så utan det är nog bara mest idag det varit en liten jobbig dag, men jag vet att det löser sig. Det nu som är problemet :)
Vi har ju som sagt tema vecka denna vecka, och idag sprang vi typ tipsrunda, jag tror att det typ var kanske 5 km eller nåt sånt. Men sen efter  att vi sprungit den fick man sticka hem och duscha vilket var väldigt skönt ;)
Igår shoppade jag Beckis vilket var jätteroligt som det alltid är. Hihi :) En sak som var lite rolig eller det var ganska många roliga saker haha. Men en sak var i alla fall att vi hade bestämt att vi skulle träffas vid pressbyrån så vi stog där och väntade sen skickade jag sms till Becka att ja nu var jag här, var är du? Hon bara men jag är ju också här?? :) Hahah men sen efter ett tag kom jag på att det fanns 2 pressbyrån. haha :) Lite kul ;)
Men jag ska som sagt bli bättre på att uppdatera!! Lovar. Jag behöver bara liksom ta det lite lugnt och så först :)<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0