Hej bloggen

Hoppas det är bra med er ;) Jag har ett litet problem. Imorgon ska vi till Turning Torso och där blir man sen sminkad och så och sen fotas man. Men jag har bara ett stort problem! Vad ska jag ha på mig?? Jag vet inte alls, jag har plockat fram lite kläder på min säng som jag tycker om men det är så himla svårt. Men innan vi ska dit imorgon tänkte jag åka in till stan för att se om jag kan hitta nåt. Jag har kollar runt lite på internet just nu ;)
Vit skjorta från h&m
Beige byxa från Gina Tricot
Tänkte även ha mina sånna här skor. Är fortfarande jättenöjd med dem :-) Men dessa passar nog inte så bra till de blåa byxorna, så byxorna kanske är bättre i en annan färg? ;)
Jag hittade även ett par väldigt coola byxor på jc. Men kunde inte kopiera bilden.

Kommentarer
Postat av: becka

åh fy vad avundsjuk jag är ;)

jag vill jätte gärna också göra det , du får vissa mig dina bilder sen:D

hihi lycka till , kommer gå jätte bra , puss:)

2011-02-02 @ 20:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0