Hemma men sjuk :(

Nu är jag hemma, kom egentligen hem igår men vrf jag int bloggat är för att jag vart sjuk, blev sjuk på bussresan hem, de jobbigaste 18 timmarna i mitt liv!! Mår inte alls bra idag heller så jag går nog inte till skolan imorgon heller. Men när vi var i Österrike hade vi det jättebra ;) Jättefint väder så har fått lite färg i ansiktet ;) och jättebra skidåkning. Men såklart har jag ju saknat mina vänner här hemma. Ska ladda in bilder från resan så fort jag har ork till det, Hoppas ni haft det bra när jag vart borta :) Puss <33

Kommentarer
Postat av: becka

jag tycker jäte synd om dig <33

krya på dig !

hoppas du är frisk på fredag :D , håller tummarna :)

2011-03-01 @ 15:13:14
Postat av: Vicki

Sv. Tack sötnos! <33

2011-03-02 @ 10:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0