Ett tag sen

Hejsan! Det var ett tag sen :) Eller mindre än en vecka men ändå! Varför jag inte bloggat är därför att jag inte alls har haft lust och det har varit lite mycket de senaste dagarna. Jag har bara känt att bloggen har varit ett måste och så vill jag inte ha det! Jag vill skriva och tycka att det är roligt att skriva. Jag kommer nog absolut inte lägga ner bloggen, i alla fall inte än på ett tag men just nu väntar jag lite med skrivandet. Det kommer kanske komma lite inlägg då och då :) Nu är det ju också somamr och då vill man ju ta vara på det och då ill man heller inte ha massa måsten. Sen har jag också något att berätta men det berättar jag inte förns om typ 2 veckor :) Så ni får stå ut tills dess hehe :) Men jag tror att ni då förstår hehe. Men ni får ha det så bra sålänge och så får ni se när jag kikar in nästa gång. Kan bli om 1 dag 2 dagar eller om 1 vecka, det får ni se. Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Becka

Hihi jag tror jag vet vad ?:)<33

2011-06-29 @ 02:08:34
URL: http://bbbeckaaa.blogg.se/
Postat av: Karin

Vem vill sitta framför dumburken och uggla när det är sommar? Då skall man vara ute och glassa en jävla massa!! Haha.

2011-07-06 @ 07:14:51
URL: http://kary.blogg.se/
Postat av: victoria carlsson

Hej, vad fin blogg du har! kanske följa varandra via bloglovin? kram

2011-07-07 @ 23:38:00
URL: http://victoriacarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0