Bastu + badat i havet

Jag, Hanna, Astrid, Sandra och Natalie har varit iväg och bastat där vi också tog 3 dopp i havet!! Så himla ren man känner sig nu! Vi har iaf haft det jättebra! Jag ska försöka basta oftare, för vi har bastu här hemma och det är ju dumt att inte använda den.
Innan idag hade jag och Natalie ett litet mini spa typ. Vi hade fotbad (sååå skönt!!) Sen hade vi grönsaksdipp, målade naglarna och kollade på film. Mysigt!
Det fick blir mitt orangea nagellack som jag använt ganska flitigt den senaste tiden. Älskar oranget nagellack, sådär lagom inte för fint men samtidigt.. ja ni vet vad jag menar ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej mitt namn är Sandra Åhfelt & jag gör egna smycken och jag söker samarbetare!

Du kan få ha tävlingar i din blogg om mina smycken och välja ut en valfri vinnare.

Du kan få skriva om mina smycken i din blogg som tack får du en länkning i min blogg, + att har du rätt många läsare mellan 500-1000 får du ett smycke av mig om du länkar till min blogg och skriver om mina smycken. Har du mera läsare får du välja två valfria smycken.

Gäller samma om du har en tävling om mina smycken.

Hör av dig till [email protected]

Skicka med en bild på din statistik så kommer vi överrens om något skoj!

Massa Kramar!



Förlåt om du inte vill ha såna här kommentarer!



& om du inte är intresserd av detta så kanske Dagens blogg är intressant?

Kika in och anmäl dig! Puss

2011-11-01 @ 22:01:46
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0