Världens bästa mamma

ÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!! SKREV PRECIS SÅÅÅ MYCKET TEXT OCH NU RADERADES ALLT!! BLIR GALEN! AJA JAG FÅR VÄL SKRIVA OM.

Jag har suttit här de senaste timmarna framför datan och hållt på med vårt SO arbete. Men har inte kommit nån stans utan har mest suttit och diskuterat med mamma för jag förstår verkligen ingenting. Vill helst bara ta och skita i alla historia och fokusera på nuet!! Men som tur var har jag världens bästa mamma som lägger ner all energi i att hjälpa och förklara för mig. Älskar henne!

Innan idag var också jag och Natalie och testade på gym, jag har ju gått på gym innan men har haft uppehåll nu under sommaren (men ska börja igen) och nu ville jag också testa ett annat gym som alla säger är mycket bättre. Vi testade i alla fall på ett core pass. Och skit vad jobbigt det var!! Lär ha träningsverk imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0