Dagens





Som lovat ska jag bli bättre på att ta outfit bilder, både roligt för er + att jag sen i framtiden vill se tillbaka på vilken klädstil man hade osv.

Dagen har jag iaf tillbringat med mina fina vänner! Först var vi och såg på Ullrik Munter, jag Hanna, Sandra, Sabina, Ida och Natalie och ja jag är väl inget Munter fan men ja det var roligt att se honom iaf! Sen är det ju 1:a April idag vilket betyder skämt dag hahah! Sen stack jag lite tidigare för jag skulle springa 1 mil ja milen gick bra! och sen senare på kvällen stack jag till Rebecka där jag hade det roligt som alltid! Imorgon har vi lov vilket är såååå skönt! Gud vad jag behöver det nu!

Kommentarer
Postat av: Blopparna - Alexandra

Snyggt! Gillar färgerna :)



/ Sprid din blogg, dela dina outfits och inspireras redan idag! Sveriges nya mode- och bloggcommunity på internet - http://bloppfashion.se

2012-04-09 @ 11:40:43
URL: http://blopparna.bloppfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0