Måndag



Kom hem från golfträning för drygt en timme sen, gick kanske inte superbra men roligt ändå, sen var ju kanske inte vädret det bästa! Det snöade!! Det minsta man vill ha nu är väl snö!? Det är ju fasen april.. Som ni ser till vänster har jag ändrat några bilder, några få inte så många, tänkte jag ska ändra bilderna där lite oftare så det blir lite variation eller vad tycks? Sen måste jag flytta mina inlägg åt höger för som ni kanske ser så sitter de för nära bilderna till vänster som gör att det ser helt konstigt ut, men det får jag ta när mamma kommer hem för jag behöver hennes hjälp till det.  Snart sticker jag till gymmet, min kväll blir nog lugn känner jag behöver ta det lugnt för jag är helt slut! nu funderar jag bara på vilka pass jag ska gå på? Hade velat zumba men fick inte anna med mig och jag vet inte om jag vill gå själv men ja vi får se. Ha en bra dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0