Mycket tankar i huvudet



//bild från köpenhamn, Just nu är det så jädrans mycket tankar som snurrar i huvudet.. Tid som jag behöver men inte har, saker som jag vill göra men inte har tid till, saker som måste göras men som jag inte har tid till. Åhh vad jag längtar till sommarlovet!!  Ska bli så himelens skönt! Imorgon får vi även reda på vårt gymnasieval.. ÅH GUD SÅ FORT JAG BÖRJAR PRATA OM DET BRYTER JAG TYP IHOP!! är så satans nervös och tror jag inte kommer in.. Åh jag vill inte få reda på det men ja samtidigt vill jag.. ja som ni kanske läser är det kanske inte den bästa tiden nu. Men något som gör att jag kommer ifrån är min springning!! Igår sprang jag 1 mil gick helt ok men var såklart tungt. Imorgon har jag 8 km intervall på schemat. Men springningen är så himla skönt! Man kopplar liksom bort alltid och bara fokuserar på en sak! Sen känner man sig som en Gud när man sprungit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0