Torsdag





Två bilder på några inredning favpriter jag hittade i en inredningstiding, hade lite dåligt med bilder så.

Varför jag inte bloggat har varit för jag inte haft tid, måndag, tisdag, onsdag och idag har jag tillbringat mesta delen på golfbanan haha! Idag och igår var vi tränare för småttingar och ja man är ganska slut efter det haha! Sen har jag varit ute och sprungit, i söndes 1 mil, i måndes 4 km (typ), i tisdes 6 km och idag drygt 8 km! Herregud haha! Men känns inte som jag sprungit så himla mycket, aja nu har jag iaf lite paus några dagar för nästa springpass är på söndag. Sen den tiden jag haft över har jag umgåtts med vänner. Ja så har mitt påsklov sett ut. Nu snart kommer mina kusiner som ska vara här över påsken. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0