Godmorgon



Godmorgon! Två fula konstiga bilder men aja, så tråkigt att vakna upp till ett trist regn väder. Jag som tyckte det såg ut som vår. Jag ska ta tag i att ta lite bilder för just nu har jag inte alls så många, förutom bilderna från Hopfgarten. Det får bli till helgen jag fixar det. Jag är förresten väldigt nöjd med min nya frissa, känns så skönt att ha blivit av med allt slitet, tror faktiskt jag passar bättre i kort hår också, eller vad säger ni? På tal om hår, tyckerna ni jag ska färga det ljusare och då ljusa slingor eller färga hela håret ljusare?? eller låta det va, please help me!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

+ Var med i DAGENS BLOGG på min blogg +



LOVE ♥

2012-02-28 @ 16:30:28
URL: http://linnealin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0