Göteborg i text

Hann bara lägga upp bilderna från Göteborg innan för hade lite stressigt men ja ni har Sabina att tacka för alla fina bilder!

Kan berätta lite kort om vad vi gjorde i Gbg för har inte gjort det så mycket. Vi kom fram i centrum på morgonen runt 9, sen satte vi oss på espresso house och tog en liten frukost, jag tog en te. Sen hade vi checkat in några affärer som vi direkt gick till, den första var en favvo för alla tror jag! Hade massa fint! Jag köpte där en väldigt fin "mobilväska" (kanske inte direkt men ja jag får visa bild så ser ni) Sen gick vi till beyond retro som vi blev såå glada över eftersom vi inte visste den fanns i Gbg, vi spenderade iaf en ganska lång tid där. Jag hittade en jättefin jeans jacka som jag testade, hade den varit lite ljusare i färgen hade jag nog slagit till. Sen kollade vi i massa andra affärer också såklart och framåt tre tiden tog vi en lunch på ett supermysigt fik. Maten var också väldigt god. Condeco eller något liknande tror jag cafét hette. Sen kollade vi vidare i en del affärer och ja sen var det dax att åka hem. Som sagt det var en supermysig dag! och det lär inte bli sista gången jag åker till Gbg för en shoppingdag!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Ikväll avslutas tävlingen på min blogg om valfritt kragsmycke från designbymw. Var med och delta här: http://missbuttercup.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-valfritt-kragsmycke-fran-design.html#comment innan det är för sent! :)

2012-03-26 @ 17:18:59
URL: http://missbuttercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0