Underbar dag i underbar stad



Jag har haft en toppen dag!! Jag Anna, Ida och Sabina har nämligen varit i Göteborg på en supermysig shoppingdag. Det var verkligen en spontanideé måste jag säga, eftersom jag igår när jag stod i duschen kom på att jag hade studiedag idag och att vaför inte följa med mamma till göteborg? Haha! Göteborg är en så himla mysig shoppingstad! och allt trevligt folk osv. Får berätta mer imorgon eftersom jag typ sov 6 timmar igår natt och klockan redan är kvart över 11. Känns helt sjukt att man varit i Göteborg idag och allt. Bilderna ovan var ju inte de bästa! men tog bara snabbt de jag hade på mobilen så får ni fler bilder sen eftersom både Ida och Sabina hade med systemkamera. Hoppas alla haft en bra dag! Jag har haft en superbra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var kul att höra, :) sitter och bråkar med datorn, den krånglar, hatar sånt :/

2012-03-22 @ 07:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0