+22



Pics från gårdagen, såååå himla över härligt väder vi har här i Sverige denna vecka!! Jag verkligen njuter varenda liten sekund! Herregud nu börjar det ju likna något Sverige haha! Man försöker sola så mycket som möjligt, dock har jag inte hunnit alls mycket, åhh jag vill bara sola mycket så man blir brun! Igår var jag med fina Becka! Vi körde till ica köpte lite onyttigt, stack ut i solen, kolla elle och bara hade det allmänt skönt! Vi lagade även goda toaster och sen fick jag en present från Becka! Så gulligt!

Dock har jag sån jäkla stress nu den senaste veckan vi har kvar till jobb i skolan. Har massa saker som måste göras men har ingen tid till det!! Jag längtar så himla mycket till sommarlovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0