Sushi med mammsi





Har varit i stan med mamma, så mysigt! Vi åt även sushi på världens bästa sushi restaurang enligt mig! Haha har inte ätit på så himla många men det behövs inte för den här är så himla bra! Lite mamma tid är precis vad jag behöver nu! Vet inte vad jag skulle gjort utan min mamma! Världens bästa mamma och jag är så himelens glad för att jag har min mamma!

Jag klippte även mig i stan vilket jag verkligen ångrar för det blev inte alls som jag hade tänkt mig! För kort!! och så klippte hon upp topparna för hon sa att det inte skulle bli fint annars och jag ångrar verkligen att jag tilllät henne för det blev inte alls bra! Åh jag bryter nästan ihop! Det ändå som gör att jag kan försöka tänka possitivt är att jag vet att det växer ut.. ÅHH mitt liv just nu är så jävla tungt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0