Paket i brevlådan

Idag när jag kom hem från skolan hade mina fina ringar från cocoo kommit. Jättefina var de, jag hade beställt 2 ringar och sen så fick jag också en julklapp från cocoo. En jättefin turkos ring, supersnygg var den :) Tack så jättemycket cocoo för era supersnygga smycken speciellt ringar med mycket bra leverans och service. Jag lägger snart upp bild på ringarna!
Denna ringen fick jag för ungefär en vecka sen men som jag skrev så var den för stor så jag skickade tillbaka den för att byta till en storlek mindre och den nya satt jättebra!
Denna ring fick jag i julklapp från cocoo! :) Jättefin
Här är alla ringarna! Alla ringarna är från http://www.cocoo.se/ Gå in och kolla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0