Galen dag!

Jag har så mycket knasigt att berätta som har hänt idag! Haha ja Natalie var ska man börja.
Det började med att jag och Natalie cyklade hem från skolan, när vi var påväg ner i en backe pratade vi och skratta och för en liten stund blundade jag och när jag tittade upp igen såg jag en lyckstolpe rakt framför mig, och cyklade rakt in i den. HAHAHAHA vi bara skrattade och. Vi hade också planerat så väl att vi ska ta tåget in till stan och hinna vara i en pärlaffär, för att sen bli hämtade av min pappa som skulle skjussa oss in till ett shoppingcenter. Så vi var tvungna att hinna med ett visst tåg. Men i alla fall så efter att vi skrattat lite och så bestämde vi att Natalie skulle komma till mig för att sen gå till tågstationen. När jag kom hem hittade jag inte mina nycklar. Jag hade det väldigt strässigt men kom på att jag kan ha tappat dem när jag cyklade in i lyckstolpen. Så jag cyklade till stället där olyckan skett och hittade mina nycklar. Sen cyklade jag hem i en väldig stress. Kom hem gjorde mig i ordning och så kom Natalie. Sen fick vi halvt springa till tågstationen. Men vi hann i alla fall med tåget. Det gick i alla fall bra på shoppingturen. Jag gjorde ett par väldigt bra köp. En väst från Gina 299, Kavaj från H&M 199 och en sjal från H&M rea 30! 3 linnen från Bik Bok 149 för 3 och till sist en blus från vero Moda för 199. Jag köpte även såklart lite pärlor från pärlaffären vi var inne i. Nu ska jag göra lite smycken! Lovar att lägga in lite bilder från shoppingturen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0