Klippa mig

Jag kom på nu när jag skulle sms Natalie att jag har klipptid imorgon. Hehe det hade jag helt glömt bort ;) Men bra fr det behövs. Jag vet bara inte hur jag ska klippa mig??
Såhär ser mitt hår ut nu ;) Har typ ingen frisyr nu förutom en ful lugg som jag verkligen ångrar att jag klippte.
Älskar verkligen Ashleys hår här! Gemig, gemig!! Men vet inte riktigt om jag har samma lockar som henne? ;)
Tyckte att luggen var väldigt snygg här ;) Tyvärr så är ju inte min lugg rak och jag orkar inte platta min lugg hela tiden + att man lugg när man plattar den står rakt ut :(
Också väldigt fint hår :) Mitt hår blir nog också lite ljusare till sommaren vilket jag vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0