Nyttig

Nä nu ska det vara slut med godis och onyttigeter, haha jag får typ alltid ångest när man ätit godis på en vardag eller så. Hehe men bra för då överdriver man ju det och säger sen att man inte ska äta något godis alls eller något annat onyttigt, hehe :) Och jag brukar inte bara få liksom såhär ångest över att jag inte ska äta så onyttigt utan jag får att jag typ ska ha ansiktsmask 1 gång per dag och sånt, hihi :)
Såhär tänkte jag att jag ska ha det kanske typ 3 veckor? eller 1 månad blir nog bra ;) Eller nä vi säger 3 veckor, latis ;) Det är liksom lättare om man har ett datum att hålla, så idag är det den 28 April, då ska jag försöka ha det här till typ 20 Maj? Nåt sånt ;)
- Inget godis
- 200 sit-ups/dag (men inte samtidigt, kanske 100 på morgon och 100 på kvällen) eller 50 st andra övning för magen med sån sak ;)
- dricka mycket vatten, typ 5 glas/dag
- Ta visibly clear varje dag
- Göra ansiktsmask 1 gång/vecka
Ja det är nog bra såhär ;) Men jag ska inte vara stenhård men ska absolut försöka hålla det för det mesta ;) Vi kan säga så att jag skriver varje kväll vad jag gjort för då blir man mer motiverad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0