Sorry

förlåt för att jag inte bloggat något idag men internetet har inte funkat ;) Pappa hade tydligen stängt av det eller nåt sånt, men nu är det tillbaks :)

Dagen såg ut som så att i skolan badade vi och det var ändå roligt. Lite skönt också för att vi missade två lektioner pga att vi var och badade ist ;) Sen efter skolan solade jag lite, somnade faktiskt också medan jag solade. Skönt hehe ;) Men man blir helt trött och så efter, åt lite godis, hihi eller jag ska nog gå rak på sak jag åt mycket godis. Haha :D Så nu är jag helt ledsen för det men nä då blir det inget godis imrogon ist har jag bestämt, hehe. Sen har jag också varit på handboll, den sista träningen också :) Det är ju både bra och dåligt för det är ju bra på det sättet att man får mer tid till läxor och sånt och att allt inte blir så stressigt men sen är det ju också jättesynd såklart ;)
Visste inte vad jag skulle ha för bild så det fick bli en bild på godis, hehe :) Frästar jag er kanske. Min favorit godis är nog lakrits, men jag älskar ju allt godis. Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0