1,2 mil

Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket idag men det har varit fullt upp, fast på ett bra sätt eller vad man ska säga hehe. För först efter skolan jobbade jag och natalie lite på vårat SO arbete. Sen skulle natalie hem för hon var tvungen att göra lite saken ;)

Då gick jag ut och sprang. Eller jag gick ju inte, men ja man brukar väl säga att man går ut och springer? :) Hehe aja sak samma. Men i alla fall så när jag var ute och sprang så tänkte jag att jag inte behövde springa så himla lång men sen när jag skulle vända och springa hemmåt var det sån himla motvind så jag av någon anledning vände och sprang ett annat varv hem som ä lite längre. Men mot slutet var det jättemycket motvind så det var verkligen tufft. Så jag sprang faktiskt 1,2 mil :) Nu är hela min kropp slut, speciellt mina ben. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0