VICHY

Just nu använder jag Visibly clear som ansiktstvätt, eller använder kan man ju inte precis kalla det hehe. Typ en gång varannan vecka. haha Men tycker inte att det är någon skillnad så det är nog mest därför jag inte använder den + att jag är lite lat. Men i alla fall så ska jag testa en ny, VICHY heter serien. Men först måste jag göra slut på de andra produkterna, som faktiskt är bra för då blir det att jag använder det.

3 i 1 kräm. Tar bort smink, är en hudlotion och är som ansiktsvatten. Superbra för mig därför att man inte behöver ta massa olika krämer. Bara denna och sen en återfuktande. Toppen!
Lovar att när jag sen börjat använda detta ska berätta om det är bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0