Yesterday

Hejsan och förlåt för den dåliga uppdateringen igår, men jag hade inte riktigt tid till det, men ska absolut berätta om dagen igår ändå ;)
Igår var jag med Becka och vi hade jätteroligt ;) Det hände också massa roliga saker haha men orkar faktiskt inte skriva ner allt för det var ganska många roliga saker som hände haha :) men ni kan läsa på Beckas blogg om ni vill här ;) Men tack så mycket Becka för en jätterolig dag med dig! <333
Sen när jag kom hem åt vi Sushi! :) Som jag tycker är jättegott, hihi ;) Kommer bilder ;)
Sen hade också jag och Natalie pratat om att vi skulle se en film så hon kom hit och så fixade vi med lite frukt som vi skärde upp och lite godis och sånt, men jag tog faktiskt inte en ända godis bit! De ni ;) Vi hade först tänkt se The tourist, även fast jag redan sett den men sen hade vi en annan film som varken jag eller Natalie hade sett Law abiding citizen. Den var faktiskt riktigt bra. Så det är verkligen ett tips att se!! Den handlade om en man vars fru och barn blivit dödade framför ögonen på han som sen gjorde att han blev lite psykisk sjuk, och som sen dödade de som hade dödat frun och barnen. Och sen fortsätter han också att döda lite andra, så jag ganska sorglig och läskig men väldigt väldigt bra :) Vi hade det i alla fall väldigt mysigt och tack Natalie för film kvällen, puss

Kommentarer
Postat av: natalie

hahah lite copycat där! ;)

2011-04-30 @ 12:21:20
Postat av: Becka

Åh tack , du är alltid så snäll och gullig :)<3333

älskaaaar dig sötnos !!

2011-04-30 @ 14:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0