Ett tag sen

Hejsan, det var ju ett ag sen. Jag har det jättebra och har inte haft alls tid till att blogga, får berätta mer sen om allt vi gjort men det tar jag någon annan dag då ni också ska få massa bilder.

Idag var vi bland annat till en glass bar där man fick stå och vänta 40 minuter för att komma in. Men vad gör man inte för en glass?? Hehe. De hade väldigt många olika glassar att välja mellan. En hade en donut i sig och en annan hade en hel brownie i sig, jag tog en som hette Grand Prix den innehöll: daim glass, polka glass, choklad glass, mjukglass, grädde, kolasås, ferrari bilar (godis), ett chokladmynt och strössel. Snacka om att man blev proppmätt!! Och ändå åt jag kanske bara halva! OMG säger jag bara! Jag får visa bild sen.

Men hoppas att alla har det bra och att alla njuter av det fina vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0