Fredagskväll

Förlåt att jag inte bloggade igår och att jag knappt blogga idag men det har varit så mycket. Är ganska trött nu efter en mysig kväll med familjen, vi spelade spel och som vanligt så vann ju jag ;) Hehe. Idag hade egentligen jag och Natalie planerat att se en film men det kom annat ivägen. :( Tyvärr.
Igår hade jag och Natalie tänkt se en film men jag fick tyvärr ont i huvudet så det blev inget med det. Jättesynd! Men vi får se till att hitta på något snart gumman! :D
Imorgon hade jag och mamma tänkt ta en sväng in till stan för att kolla på Systarna Grene, en affär som har typ allt möjligt, därför att de har nämligen 50% på allt i butiken och när vi ändå är in i stan kanske vi hoppar in i någon annan affär också. Men jag lovar att blogga mer i morgon och ta igen det jag missat igår!
Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0