Mysigt

Idag har det varit en full dag som vanligt. Skolan har varit bra men såklart jobbig. Sen har jag pluggat lite på Biologi-matspälkningen som vi har till fredag. Men jag har inte haft så mycket energi idag så det har fått bli att ta det lite lugnt också. Men ska ändå göra mina 50 sit-ups hihi. Föresten så har jag träningsverk i magen idag :-) Yee, Här kommer magrutorna!! :D haha.

Nu sitter jag och mamma och kollar på halv åtta oss mig och äter fruktsallad som jag har gjort. Gott :p
Vi hade inte så mycket frukt hemma så det fick bli en fruksallad med:
- äpple
- mandariner
- russin
- dadlar (som jag älskar :p)

Kommentarer
Postat av: Pedermai

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2011-09-01 @ 10:36:30
URL: http://pedermai.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0