hej hej

Det var ett tag sen jag bloggat, det blir lite så nu på sommaren, man har inte riktigt tid till att blogga. Nu är jag också i Karlstad och hälsar på farmor och farfar och mina kusiner. Nu sitter jag hemma hos mina kusiner Anton och Elias och spelar MarioGalaxy 2 :D

Pappa och jag har spelat några rudner golf på lite olika baner, vi har bestämt att vi har en liten turné och än så länge har det gått väldigt bra. Jag har vunnit 3 av 3 gånger :D Och vet ni vad priset är om jag vinner, jo att på hemvägen åker pappa och jag till Liseberg :) Så ni får hålla tummarna för mig.

Igår var jag också in en sväng till stan här i Karlstad och jag hittade en jättemysig affär som hade asfina kläder. Jag köpte en blus och en topp som jag får visa sen. Ha det bra! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0