Påväg hem

Nu sitter jag i husbilen och vi har har precis kollat klart på en film. De senaste dagarna har vi tillbringat med släkt och igår spelade vi också golf. Vilket vi också gjorde idag :) Igår gick det inte så bra, pappa vann. Idag gick det lite bättre men heller inte bra men idag vann jag i alla fall. Så det innebär alltså att vi åker till Liseberg imorgon :D
Innan golfen imorse tog vi ett morgon dopp i Vänern och det var verkligen helt underbart! Så fint Värmland är. Sen efter det var jag också in en sväng till IKEA. Jag köpte lite saker till mitt rum. Får visa bild sen i mitt rum dels hur det blev med lite nya saker men också hur det blev efter att jag möblerat om som jag gjorde för någon vecka sen.
Nä nu ska jag ta och göra mig i ordning för att sen gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0