10 fakta om mig själv

Jag har läst på andra bloggardär många har skrivit 10 fakta om sig själv, vilket jag tänkte att jag också kunde göra ;)
  1. Ibland kan jag vara lite lat, (men det måste man väl kunna få vara lite ibland hihi)
  2. Jag har inga syskon
  3. Jag älskar att pyssla, kan vara allt från att göra smycken till att göra scrapbooking
  4. Är inte den som sover länge på morgonen
  5. Jag älskar godis, ändå klarade jag ha godisförbud i 1 år!
  6. Jag är absolut mac nörd hehe ;)
  7. Jag hejar på färjestad (ett hockeylag)
  8. Jag älskar att shoppa!!
  9. Det som betyder mest för mig är min familj och mina vänner
  10. Jag skrattar jättemycket haha :)
Jag hoppas att ni nu vet nåt som ni kanske inte gjorde innan ;) Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0