Entre

Förlåt att jag inte bloggat nåt på hela dagen! Men jag har varit borta i stort sett hela dan, kom typ hem vid kanske halv sju elr nåt sånt sen har vi ätit och kollat på solsidan så det har inte hunnits med. Men men lovar att jag bloggar mera imorgon! :) <333
Idag spelade jag match som vi tyvärr förlorade sen åkte jag och söta Becka till entre <33 Jag köpte några saker som jag visar i nästa inlägg ;)
Idag hade jag egentligen tänkt ha i inpackning i håret men jag har inte hunnit, har köpt den franck provosts inpackning som jag tror ska vara bra. Men det får jag väl ta imorgon elr nån annan dag i veckan. Åå imorgon är det accent som gäller, alltså praon. Åå det börjar verkligen bli så tråkigt nu, men hoppas att det kommer lite nya varor som jag kan plocka upp. Men något som är bra med att prao på centan är ju att Natalie också praoar där. Annars hade det varit jättetråkigt :( <33 Nu ska jag ta och lägga in bilderna på dagens shopping. Puss så länge <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0