Godmorgon

Idag ska jag och pappa åka till Karlstad. Ska bli kul att träffa Farmor, farfar, farbor, faster och mina kusiner. Sen ska det också bli jättekul att gå och kolla på färjestad med pappa. Vi ska åka tåg dit och i och med att det är en bit har jag lång tid till skolarbeten och sånt för att sitta på ett tåg är ju ändå inte så kul så då kan man ju lika gärna göra läxor och sånt. Hehe, smart va :)
Håller på att packa nu. Jag är nästan klar men det är ju alltid massa småsaker man ska ta med, och det svåraste är nog att man inte ska glömma något. Men det får vi ju hoppas att jag inte gör.
Skulle gärna vilja ha en ny resväska, vi har massa här hemma men det är ju bara sånna tråkiga svarta ni vet. Jag har ju varit på accent nu i 2 veckor så jag vet ju lite vad det finns nu haha :) Nä men jag såg en på accent som var jättefin. Rosa och med 4 hjul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0