Imorgon

Som jag sa lite snabbt i nått inlägg så ska jag shoppa med söta Beckis imorgon :) Ska bli jättekul. Jag hade tänkt kolla på Thomas sabo berlock för jag har kvar mitt presentkort från i julas men har inte köpt nån berlock än därför att Smycka här i näreheten finns ju bara tyvärr på entre, men eftersom vi ska dit imorgon så ska jag kolla. Jag vet vilken berlock jag ska ha, hoppas bara att den finns.
Tycker denna är jättefin sen tycker jag också att budskapet, keep your life in balance, är mycket sant och stämmer väldigt bra.

Kommentarer
Postat av: becka

hehe åh det ska bli jätte kul :D<33



den är jätte fin ! håller tummarna :)

2011-03-19 @ 22:51:31
Postat av: Tilda - Smilinggirls!

sv; Tack så jättemycket! :)

2011-03-20 @ 14:01:07
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0