Mitt smink

Ni vet när jag frågade er vad ni ville att jag skulle skriva mer om, fick jag tips om att jag skulle skriva lite om smink, och tips och så om det. Tack så jättemycket för tipset elr vad man ska kalla det men det uppskattar jag jättemycket! ;) Men i alla fall så har jag helt glömt bort det men nu kommer det äntligen! ;) hihi <33
Det här är det jag brukar använda vardaligt, elr vad det heter. Jag går inte direkt efter den trenden att man ska ha ett och samma märke, mest med puder och foundation och rouge, haha jag har typ nästan alla märken. Loreal, Max factor, Isa dora och lumene. Haha ;)
Men mitt favoritmärke är nog Loreal. Mascaran och foundationen är från Loreal och jag är jättenöjd med dem. Speciellt mascaran det är super bra!

Foundation från Loreal
Puder från Max Factor
Rouge från Lumene
Kajal från Isadora
Till sist mascara från Loreal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0