Nyduschad+nybäddat

Det bästa jag vet är nog att krypa ner i en nybäddad säng när man är nyduschad. Det är så himla skönt. Ska inte lägga mig riktigt än så jag får längta ett tag till hehe. Jag ska nog först kolla på stylisterna eftersom att jag aldrig hann se avsnittet i torsdes och jag tror att det var finalen då.
När jag duschade tog jag även en inpackning i mitt hår. Testade en ny från Franck Provost. Den luktade riktigt gott och mycket vilket jag tycker är väldigt bra ;) Men det viktigaste med en hårinpackning är att håret ska bli lent och mjukt tycker jag, mitt hår har inte torkat riktigt än så jag får berätta sen hur den var :)
Var precis inne och kollade på kanal5play.se men jag måste antagligen ha sett avsnittet från i torsdes. Hehe Lite glömsk :) Aja jag får hitta något annat att kolla på. Puss <33
Såg sen nu på förpackningen att inpackningen var för färgat eller slingat hår och det är ju inte mitt ;) Hehe men mamma sa att det inte spelade någon roll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0