Skit inventering

Åå jag är så sur på att vi ska ha inventering idag. Just idag när det är VIP kväll på centan. Sist kunde jag inte heller på förra VIP kvällen för att jag var sjuk och nu kan jag inte heller. Så jobbigt, och inventering är så himla drygt och jobbigt. Hahah  nä gud vad jag är negativ nu. Haha nä men det är nog mest för att jag är så sur för att det är just idag när det är VIP kväll. Aja det kommer väl fler Vip kvällar. Suck :( Haha
Inventeringen är på Willys och är från kl 6-10. 4 timmar!! Haha. Ni får önska mig lycka till hehe :)
Här är en bild på allt jag och Becka räknade vi en inventering på Willys förra året. och detta var inte det ändå vi räknade. Men kan ni tänka er att bara plugga matte en hel kväll 4 timmar!! Haha :)

Kommentarer
Postat av: Becka

Hehe om vi var trötta & sura , fast man fick ju JÄTTE god mat !! ;)

Haha det var nog ändå den värsta gången :/

Också sur att det var vip just idag , men vi hann lite :)

2011-03-31 @ 22:16:01
Postat av: Viktoria

Becka: Haha ja :) ja det var så himla typiskt. De 100 första som kom till Gina fick goodie bags :( haha :) <333

2011-04-01 @ 13:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0