Trött

Nu sitter jag i sängen med datan. Jag har skrivit om de här två första dagarna på PRAOn för vi ska typ göra en uppsats om det sen och jag är inte säker på om jag kommer komma ihåg allt. Hehe.
Företsen ni vet de jeansen jag visade er igår elr i förrgår, jag var inne och prova dem idag och de satt underbart. de var jättesköna och satt ändå tight så tips!! Visar bild imorgon, försökte ta bild idag men ljuset ville inte riktigt komma fram och det blev inte exakt samma färg så ni får se dem imorgon. Då kan jag nog också hinna visa dem på. :) Puss <33

Kommentarer
Postat av: becka

hehe vi ska också skriva om vår prao , fast muntligt :( <3

2011-03-15 @ 21:36:34
Postat av: Vicki

Hehe ;)

2011-03-15 @ 22:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0