Yes!!

Idag var en skön dag i skolan, med tanke på att den inte är så lång. Vi börjar ju vid 10 och sen slutar vid typ 2. Så väldigt najs dag. Hehe. Måste bara få skryta lite men är så himla glad. Jag fick MVG på mitt SO prov. Åå är så himla glad!! :) För våra So prov är helt krångliga och ganska svåra, det är 3 stora frågor och sen har man ingen aning om hur det gått oh om man ens är i närheten av vad han frågar efter. Hehe, men åå jag är så himla glad hehe. :)
Sen idag när jag kom hem låg det en Chic tidning i brevlådan :) Man blir alltid lika glad. Har typ fått asmånga
tidningar under bara några månader. Ska räkna dem sen och se hur många det är. Hehe

Kommentarer
Postat av: becka

åh shit vad bra , GRATTIS :D<333

2011-03-09 @ 18:20:15
Postat av: Vicki

Sv. Tack gumman! <33

2011-03-09 @ 19:13:08
Postat av: CIN

Älskar när tidningarna kommer hem och man får mysa ner sig och ta sig tid och läsa dem =)

2011-03-10 @ 10:22:11
URL: http://catrinhinsell.se
Postat av: Vicki

Sv. Ja samma här ;)

2011-03-10 @ 14:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0