Konfirmation

Haha en liten komisk sak igår var ju att jag hade sagt att Erik Saade absolut inte skulle vinna och då blir han 3a! Haha lite komiskt. Men jag ska faktiskt säga att efter jag sett alla bidragen så tyckte jag nog ändå att sveriges låt inte var så himla dålig, för det var ju ingen som var bra hehe :) Mn det känns som jag är typ den ända som inte gillar Erik Saade så det kan ju vara jag som har dålig musik smak, hahah :)
Idag var jag på Rebeckas komfirmation och så fin hon var! Jättefin :) Innan jag skulle dit stressade jag som .. hade jätteproblem med vad jag skulle ha på mig haha :)

Kommentarer
Postat av: becka

awwwww tack sötnos :D

du var också skit snygg ! <3333333

2011-05-15 @ 20:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0