Plugg

Haha när jag nu tänker efter har den senaste veckan blivit många inlägg där rubriken är plugg. Ett tecken på att jag pluggat rätt mycket. Nu sitter jag i alla fall här igen och pluggar. Imorgon har vi ju som sagt historia prov. Men sen låg ipaden här och jag kunde inte motstå att avbryta pluggandet en stund för att läsa lite bloggar :D tycker att det också är väldigt dumt att blogg.se inte gjort en app. Jag skickade ett mail till dem angående det för kanske ett halvårsen och då sa dem att det kommer inom kor. Inom kort?? Är 10 år inom kort för dem?? Haha. :( nä nu ska jag fortsätta att plugga. Puss

Kommentarer
Postat av: Becka

Lycka till imorgon sötnos :D

Ska hålla tummarna <3

2011-05-29 @ 18:36:49
URL: http://bbbeckaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0