Lördag

Hej på er, min dag har sett ut som så att jag har haft en mysig dag med mamma på stan. Jättemysigt har vi haft. Vi kollade desperat efter en höstjacka till mig. Jag har kollat pp allt från off Billys jacka till jofama by kenza och en inne på Zara. Åå jag vet verkligen inte vad jag vill ha för jacka. Har ingen aning ?? Ni får gärna ge förslag:) ska jag sattas på en skin jacka elr nån annan?:) jag hittade i alla fall en jättefin stickad tröja på stan som jag får visa imorgon.
Sen nu sitter jag hemma hos ett par kompisar till vår familj och ska ha kräftskiva.(därför är det tyvärr inga bilder till det här inlägget eftersom blogg.se har ju inte skaffat en app än som de lovat för 1 år sen!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0