rubrik stor, jag vet

Haha shit, jag skulle bara gå in och kolla på bloggen snabbt för Becka sa att hon inte kom in på den innan, hur som helst så gick jag in på den och såg då att min rubrik till inläggen var riktigt STOR!! haha inte alls meningen, skulle bara göra den lite större, men inte så stor att rubriken knappt får plats i dataskärmen. Ja nu vet ni som var inne och kollade innan när den var bigga varför haha..

Kan då också berätta om dagen lite snabbt för måste jobba på mitt SO arbete. Jag har verkligen tränat mycket, gympa i skolan (dock väldigt lätt denna gången) sen gymmat och sen fysträning.. Speciellt mina armar är helt döda eftersom det var mycket armstyrka på fysen vilket är min svaghet, men ska träna mer på det och bli bättre. Sen åt vi åt ganska nyss, mamma hade gjort bakad potatis vilket var väldigt gott. Nu sitter jag här framför datan och försöker skriva mer på mitt so arbete men vet inte alls vad jag mer kan skriva!! Sen är jag också sååååååååå irriterad och sur över att vi ännu en gång ska byta lärare... orkar inte skolan mer. Känns som jag vill ge upp, men ja skitskolan ska inte påverka mig eller mina betyg har jag bestämt. Nu blev det jädrans mycket text men det var faktiskt väldigt skönt att skriva av sig lite haha. Hoppas alla haft en bra dag iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0