kvälls te + skorpor



Jag vet min uppdatering suger!... men ja det är så himelens mycket med läxor, skuggningar och planering osv. Jag har också känt att jag varit väldigt lat den senaste tiden, mitt rum ser tex ut som ja jag vet inte vad. Så jag måste ta tag i mitt liv snart... hehe. Idag har jag heller inte haft så mycket att blogga om, från att jag kom hem har jag i stort sett suttit framför skoldatan och pluggat.. drygt! Nu ska jag lägga mig framför tvn för annat orkar jag inte, ha det bra! och jag ska försöka blogga mer imorgon!


Kommentarer
Postat av: natalie

du kommer inte långt med myteri gumman lilla! du hade chansen att lägga in ett inlägg idag men ändå så verkade tiden flyga åt ett annat håll, intresset fanns inte riktigt där, behöver du en assistent som uppdaterar dagligen finns jag här, what are best friends 4? Haha skoja! PUSS! (i varje lögn finns lite sannning) nej nu ska avlusta!

2012-01-26 @ 21:01:43
Postat av: emma Ledin

Sv: Lagt till dig nu :D

2012-01-26 @ 23:10:42
URL: http://nattstad.se/emisz_
Postat av: Anonym

Underbar blogg! :) Jag är en 23årig tjej med tre egna företag.



Idag bjuder jag mina läsare på 10% rabatt på redroses-klänningen från min webbshop: www.emelieraey.se! :D



Ta dig gärna en titt! Tycker ni jag ska fortsätta med " veckans klänning"?



Ha en grym dag!

2012-01-27 @ 03:48:52
URL: http://emeliechristinarengart.blogg.se/
Postat av: Gabriella

hej :] kan du gilla min design? om jag får mest röster så produceras den till en t-shirt http://www.universalpixel.se/rosta-pa-designs/unisex-the-eye-of-a-sin-1?XBLG18808=914aedd56a2b4169541b7b27320d5e82

2012-01-27 @ 16:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0