Yes torsdag

Dagen har varit bra! Själv skulle jag säga att den gått väldigt snabbt, vilket är bra eftersom jag längtar så till helgen, hehe, nyfikna?
Idag hade jag tänkt ta en tur till gymmet men det var sånt himla dåligt väder så nja, jag tog ett lätt springpass på springbandet.. iaf 3,8 km.. jag har bestämt mig för att verkligen komma igång med springningen, så jag har nu valt ett schema som jag ska springa efter och jag är verkligen taggad! målet är att jag ska springa 2 mil.. och helst på 2 timmar. Tiden är kanske inte jätteviktig just men 2 mil, ja det ska jag klara. "Man ångrar aldrig en springrunda" och det stämmer så himla bra! Nä nu ska jag sluta prata om springning och ta tag i lite saker som måste fixas. Ha det bra! vi får se om det blir så mycket bloggning till helgen. Annars får ni ha en super helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0