IB test gjort



Ja då har man gjort intagningsprovet till IB som kommer påverka hela mitt liv framöver! Klarar jag det kanske jag om 10 år jobbar på ett kontor i USA eller England eller så misslyckas jag och då kanske jag om 10 år jobbar någonstans här i Sverige. Vilket inte är lite skillnad det! Vad sjukt det är när man tänker på det sättet, hur detta lilla prov kan påverka min framtid så oerhört mycket! eller ja det är så det känns iaf. Matteprovet gick väldigt bra, (som jag inte var lika nervös inför) engelska provet vet jag inte riktigt, det är liksom lättare att säga att ett matteprov antingen gick bra eller dåligt för där är ett tal antingen rätt eller fel, i språk kan man ju inte riktigt bedömma på samma sätt. I mitten av april får jag resultat, haha så ni lär märka om jag inte klarar det, hehe kommer alltså då gå in i deprission och inte blogga. Ja typ så viktigt känns det här!

Till mamma lagade jag mat, det blev soppa med brödpinnar. Gott måste jag faktiskt säga för att vara mig som aldrig lagar mat! Hoppas alla haft en bra dag! och för er som också gjort IB test´ hoppas det gick bra!

Kommentarer
Postat av: Jenny Gunnarsons tankar, foton & musik (Fotograf)

cool bild:D

2012-03-09 @ 00:39:39
URL: http://penajs.spotlife.se
Postat av: becka

var det svårt? vad var det för frågor?

2012-03-16 @ 14:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0