Slappefredag



Min lördag har varit en mysig hemma dag, tagit det lugnt sen har jag varit med Anna då vi fortsatt med vårt filmskapande, tagit det lugnt framför tvn osv, mysigt! Sen hade jag tänkt träffa några nu på kvällen och titta film eller nåt sånt men ja alla var så trötta haha så vi bestämde att stanna hemma, vet inte varför jag är så trött men ja har känt mig lite nere några dagar, vet inte om det har att göra med trötthet att göra eller vad men ja så kan det va ibland. Jag njuter iaf av denna kvällen med lite ben & jerry mums. Nä sen måste jag ta tag i min kost och träning osv! Ska bli skönt att komma igång med gymträning men jag får njuta av den onyttiga glassen nu för sen blir det ändring haha! Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0